Maginarium.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupione produkty będą spełniały państwa oczekiwania przez cały okres eksploatacji. Natomiast w przypadku twierdzenia niezgodności z zamawianym towarem lub jego uszkodzenia prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. Prowadzimy wsparcie techniczne drogą:
- telefoniczną 793 903 365
- elektroniczną [email protected].
Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące reklamacji powinny być zgłoszone pracownikowi, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę.
Gwarancja satysfakcji:
Jeżeli po zakupie któregokolwiek z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, w ciągu 10 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy! Nie ma znaczenia powód rezygnacji. Zwrócona zostaje cała kwota włącznie z poniesionymi przez Ciebie kosztami wysyłki w jedną stronę. Pamiętaj, że zamówione przez Ciebie przedmioty muszą być używane wg zwykłego zarządu.
WAŻNE: Konsument przed odstąpieniem od umowy ma prawo używać rzecz w granicach zwykłego zarządu, które obejmuje następujące czynności:
- rozpakowanie rzeczy z oryginalnego opakowania,
- przymierzenie rzeczy,
- sprawdzenie jakości rzeczy poprzez jego dotyk, sprawdzenie wytrzymałości,
- stwierdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki rzeczy.
Co więcej, jeżeli w następstwie używania rzeczy dojdzie do uszkodzenia rzeczy, które stanowi przekroczenie granicy zwykłego zarządu rzeczą, kupującemu w dalszym ciągu przysługiwać będzie prawo do odstąpienia od umowy, natomiast sprzedający będzie miał możliwość dochodzenia od kupującego stosownego odszkodowania.